Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Comunicació
"Castelló per la Llengua" dóna suport a la manifestació en favor de TV3

La Plataforma recorda les paraules d'Alberto Fabra quan era alcalde de Castelló, "És intolerable la censura d'un mitjà de comunicació en ple segle XXI" i li demana que actui en conseqüència.

17/02/2012 Comunicació
La Plataforma Cívica Castelló per la Llengua dóna suport a la convocatòria de la manifestació per la recepció de TV3 al País Valencià convocada per Sense Senyal Castelló i Acció Cultural del País Valencià (ACPV), per aquest dissabte a les 18h a la Farola, i emplacem la ciutadania a manifestar-se contra aquest atac a la llibertat d'informació i d'expressió".

També exigeix al president de la Generalitat Valenciana, Alberto Fabra, que ara que en té l'oportunitat, actue en conseqüència amb el seu posicionament quan era alcalde de Castelló.

La Plataforma està integrada per associacions de l'àmbit de la llengua i la cultura (ACPV, Escola Valenciana-Col·lectius per la llengua i la cultura de Castelló, Plataforma per la Llengua), partits polítics (els dos membres de Compromís, és a dir, BLOC i Iniciativa, així com EUPV i ERPV), sindicats i sindicats d'estudiants (STEPV, CGT, SEPC), organitzacions polítiques i juvenils (BLOC Jove, Endavant, Esquerra Independentista de la Plana, Maulets) i altres entitats com ara Botafocs, el Centre Excursionista de Castelló, El Camí, el Moviment de Renovació Pedagògica o el Grup per la Recerca de la Memòria Històrica de Castelló).

 
Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid