Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Horts Urbans
Planten enciams al BBVA i retiren els comptes de l'entitat bancària

Els veïns de Benimaclet asseguren que els horts urbans és un projecte que no té marxa enrere

30/01/2012 Territori
Divendres passat, els veïns de Benimaclet va plantar i  regalar  enciams al BBVA  "per la seva bona lluna davant el projecte d'horts urbans al barri".

A més a més, els veïns han començat una campanya per retirar els comptes d'aquesta entitat bancària.

Dissabte es va fer una manifestació que va recorrer els carrers del barri fins arribar a la parcel·la dels horts.

Recordem que el BBVA no només impedeix els treballs de condicionament dels terrenys, sinó que ha omplert de terra i roques les labors que havíen realitzat els veïns durant aquestes setmanes, i tot això sense comptar amb cap tipus de llicència municipal per poder dur a terme aquestes obres, segone els veïns.
Valora
Rànquings
  1. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  2. [Comunicat] A 9 anys de l'èxit de la Vaga General del 3 d'octubre: memòria i dignitat. Preparem-nos per a un nou embat
  3. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  4. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  5. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  6. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  7. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  8. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  9. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  10. El moviment per l’habitatge torna a omplir Barcelona i posa la vaga general en l'agenda
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid