Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Més de tres mil persones participen a la primera jornada del FSCat

Demà, a més a més del seminaris i tallers programats, hi haurà l'Assemblea de Dones i l'Assemblea de Moviments Socials. El Fòrum Social Català (FSCat) finalitzarà amb un dinar popular a l'edifici històric de la Universitat de Barcelona.

Avui, a la primera jornada del FSCat  han participat de més de tres mil participants, segons l'organització de l'esdeveniment. En un ambient reivindicatiu i festiu s'han celebrat uns vuitanta seminaris, tallers i actes lúdics i culturals en què han participat un centenar d'entitats.

 

30/01/2010 22:56 Política

En aquest ambient, s'ha dialogat, reflexionat i debatut sobre les causes de l'actual crisi sistèmica, els seus efectes sobre les persones i el pobles, així com les diferents alternatives que s'estan covant des de les bases i les diverses lluites populars.

El FSCat està celebrant aquest any, la seva segona edició, en un context on es fa més necessari que mai la proposta d'alternatives a les polítiques que han portat a la nostra nació a una profunda crisis.  L'atur no para de créixer, la pobresa s'estén cada vegada més, la corrupció augmenta i les violències es converteixen en un fet quotidià, tant a casa nostra com a la resta del món.

 

Per a saber-ne més:
 
Vídeo de la roda de premsa - Okupem les ones
 
  
 
 

 

Rànquings
  1. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  2. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  3. El que no vam tombar el 78 encara ens governa
  4. Castelló per la Llengua commemora el 93è aniversari de les Normes de Castelló
  5. L’amic, el germà
  6. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  7. IAEDEN-Salvem l’Empordà denuncia que la finca de Garbet incompleix la normativa i restringeix l’accés a un camí tradicional
  8. Pensar i fer (5). Despotisme i bel·licisme
  9. El Govern blinda 1.700 pisos com a parc públic en una victòria històrica de les llogateres
  10. Les infermeres i les TCAI criden a omplir Barcelona per defensar la sanitat pública
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid