Més de tres mil persones participen a la primera jornada del FSCat

Demà, a més a més del seminaris i tallers programats, hi haurà l'Assemblea de Dones i l'Assemblea de Moviments Socials. El Fòrum Social Català (FSCat) finalitzarà amb un dinar popular a l'edifici històric de la Universitat de Barcelona.

Avui, a la primera jornada del FSCat  han participat de més de tres mil participants, segons l'organització de l'esdeveniment. En un ambient reivindicatiu i festiu s'han celebrat uns vuitanta seminaris, tallers i actes lúdics i culturals en què han participat un centenar d'entitats.

 

30/01/2010 22:56 Política

En aquest ambient, s'ha dialogat, reflexionat i debatut sobre les causes de l'actual crisi sistèmica, els seus efectes sobre les persones i el pobles, així com les diferents alternatives que s'estan covant des de les bases i les diverses lluites populars.

El FSCat està celebrant aquest any, la seva segona edició, en un context on es fa més necessari que mai la proposta d'alternatives a les polítiques que han portat a la nostra nació a una profunda crisis.  L'atur no para de créixer, la pobresa s'estén cada vegada més, la corrupció augmenta i les violències es converteixen en un fet quotidià, tant a casa nostra com a la resta del món.

 

Per a saber-ne més:
 
Vídeo de la roda de premsa - Okupem les ones