Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Escarot: "A Vallada construïm alternatives!"

En el marc de les festes de Vallada, des de l'Escarot, l'Assemblea de Joves de la Costera, han començat una iniciativa que porta per nom "A Vallada, construïm alternatives". El primer acte d'aquesta iniciativa tindrà lloc demà. Consistirà en la projecció del documental de la CTA argentina Tupac Amaru: construyendo un milagro i posterior debat-col.loqui amb la participació de la Coordinadora Obrera Sindical (COS) al voltant del treball, la precarietat i l'organització obrera com a mitjà per de transformació. A partir de les 19:30h a la planta baixa de l'Ajuntament de Vallada.

15/08/2008 12:28 Territori
L'acte, anirà acompanyat d'una repartida massiva de l'Altaveu, el nou periòdic popular de Vallada, impulsat per l'assemblea de joves.El concert previst per a després s'ha hagut d'ajornar per les traves idificultats posades per part del consistori de la vila. Tanmateix, es realitzarà en breu.
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid