Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1993 L'Audiència Nacional espanyola absol Ynestrillas, assassí de Muguruza

1993 L'Audiència Nacional espanyola absol Ynestrillas, assassí del diputat d'HB Josu Muguruza

26/02/1993 Tal dia com avui

Els jutges de l'Audiència Nacional espanyola, Francisco Castro Meije i Agustín Lobejón (amb el vot discrepant del jutge Ventura Pérez Mariño), van absoldre el fill del militar i ultradretà Ricardo Sáenz de Ynestrillas de l'assassinat del diputat per HB Josu Muguruza, i va condemnar el policia Àngel Duce del crim. L'escandalosa absolució havia estat precedida per una instrucció negligent per part del jutge Baltasar Garzón.

Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  7. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  8. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid