El pròxim 22 d’abril, Esplugues de Llobregat es convertirà en un dels punts clau del pas del Correllengua Agermanat pel Baix Llobregat. El Pont d’Esplugues acollirà una jornada festiva i reivindicativa que vol mobilitzar la comarca en defensa de la llengua catalana.
La convocatòria arrencarà a les 9.30 h amb un esmorzar popular obert a tothom. Tot seguit, a les 10.00 h, està prevista l’arribada de la flama i l’inici del tram 5 del recorregut, en un dels moments centrals de la jornada, que combinarà esport, cultura i compromís col·lectiu.
L’acte vol convertir-se en un gran punt d’animació i participació, amb una crida explícita a la mobilització ciutadana per fer visible la força del teixit associatiu i cultural del territori.
Sota el lema “Som Baix Llobregat i parlem català”, la jornada reivindicarà la identitat lingüística de la comarca i el paper actiu de la ciutadania en la seva defensa i promoció.
L’organització anima a seguir totes les novetats a través dels canals habituals, especialment el compte d’Instagram de l’entitat impulsora, i a fer-ne difusió per garantir una participació massiva.