Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Gota freda
Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón

Mazón  no ha declarat encara davant la jutgessa que investiga la gestió de gota freda del 29 d’octubre de 2024, que va causar 232 víctimes. mortals.

26/03/2026 Llengua
Més de 200 entitats cíviques, socials i sindicals del País Valencià, juntament amb associacions de víctimes, els Comités Locals d’Emergència i Reconstrucció (CLER) i l’Acord Social Valencià (ASV), han convocat una manifestació aquest dissabte 28 de març a València per reclamar responsabilitats a l’expresident Carlos Mazón.

La mobilització, que començarà a les 18.00 h des de la plaça de l’Ajuntament i finalitzarà a la plaça de la Mare de Déu, exigirà que Mazón entregue l’acta de diputat i comparega davant el jutjat de Catarroja.

Els convocants denuncien que, malgrat la seva dimissió, l’exdirigent continua mantenint l’escó i els privilegis associats, i no ha declarat encara davant la jutgessa que investiga la gestió de gota freda del 29 d’octubre de 2024, que va causar 232 víctimes. mortals.

També critiquen la decisió recent del Tribunal Superior de Justícia de no investigar-lo per ara, i assenyalen que aquesta situació es manté pel suport del Partit Popular i de l’actual president valencià.

La convocatòria inclourà, a més, un homenatge a les colles de dolçainers i tabaleters que han acompanyat les mobilitzacions des del primer moment, en el que els organitzadors defineixen com una “processó de la memòria”.

Amb aquesta nova protesta, les entitats fan una crida a la ciutadania a mobilitzar-se per reclamar veritat, justícia i responsabilitats.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  9. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid