Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Global Sumud Flotilla
Pilar Castillejos i Adrià Plazas no seran deportats avui perquè no han signat la deportació immediata
05/10/2025 Internacional
La presidenta del Grup Parlamentari de la CUP, Pilar Castillejo i el membre de la direcció del partit, Adrià Plazas, no formen part dels primers deportats, ja que s’han negat a signar la deportació immediata per continuar exercint pressió internacional des de la presó de Ketziot.

La signatura d’aquest document, implicava assumir que havien intentat entrar de forma il·legal a l’estat sionista d’Israel, la qual cosa és del tot incorrecta, ja que van ser les forces d’ocupació israelianes que els va segrestar i forçar a anar, en contra de la seva voluntat, a terres ocupades. La seva intenció era arribar a Gaza per obrir un corredor humanitari.

La CUP segueix exigint l’alliberament immediat de tots els activistes segrestats i denuncia el tracte degradant i agressiu que han rebut, la manca d’accés a aigua i alimentació suficients i la manca d’informació de les autoritats espanyoles i catalanes cap als familiars dels activistes.

Valora
Rànquings
  1. Mor Lluís Serra Sancho, històric independentista de Sant Andreu i membre de Meridiana Resisteix
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. “La unitat nacional és el moll de l’os de l’independentisme”
  4. Actes d'homenatge al Txiqui i als darrers afusellats pel franquisme
  5. La Franja serà present a Lleida el 5 d’octubre en defensa de la terra
  6. Sis d’Octubre de 1934 i 1 d’octubre de 2025
  7. Els joves de l’ANC criden a omplir Urquinaona el 5 d’octubre per reactivar la lluita independentista
  8. La llibertat viscuda no es pot esborrar, és la llavor de l`alliberament
  9. Preservem el Maresme valora positivament la segona jornada de debat sobre el transport públic i el futur de la R1
  10. Tot a punt per a la primera manifestació ruralista de Catalunya a Lleida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid