Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
Trobada de germanor contra l'especulació al Poblenou

Convocatòria de la Plataforma pel Dret a l'Habitatge del Poblenou

15/05/2025 Drets i Llibertats

No és cap novetat que infinitat de veïns i veïnes són expulsats del Poblenou degut a l'augment desorbitat del cost de l'habitatge. Una sagnia constant que causa molt dolor i desarrelament. Desnonaments invisibles que volem visibilitzar.

Amb la voluntat de mantenir i fomentar els llaços del veïnat amb les persones que s'han hagut d'exiliar del Poblenou i davant d’un barri que veu com la seva forta identitat comunitària s'esmicola a causa del procés especulatiu que viu, la Plataforma pel Dret a l'Habitatge del Poblenou convoca per aquest diumenge, en el marc de les Festes de Maig, una "Trobada de germanor amb les amistats expulsades del Poblenou".

Ho farem a través d'una paella popular i un seguit d'activitats de La Flor de Maig, amb qui coorganitzem aquest acte.

La Plataforma pel Dret a l'Habitatge del Poblenou va néixer a començament d'aquest curs i va presentar un manifest signat per seixanta-una entitats del barri que es va presentar el passat 11 de març en un acte massiu al teatre del Centre Moral del Poblenou. Amb la convocatòria d'aquest diumenge continuem fent front a la gentrificació que vivim.

La paella popular serà al migdia d'aquest diumenge 18 de maig al carrer, davant de l'Ateneu La Flor de Maig (carrer de Doctor Trueta 195).

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  5. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  6. 13 anys sense en Toni Lecha
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
  10. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid