Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Renfe
Acte de protesta aTarragona contra l'espoli a Rodalies

Jordi Pesarrodona, secretari general d’Accions al Territori de l’ANC: “Rodalies pateix directament un robatori, resultat de l’espoli espanyol”

07/09/2024 Drets i Llibertats

Jordi Pesarrodona, secretari general d’Accions al Territori de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), conjuntament amb socis de Tarragona i d’altres poblacions afectats per Rodalies, així com socis de la Sectorial de la Gent Gran de l’ANC, han denunciat com l’espoli espanyol afecta greument tot el servei de Rodalies.  L’acció de denúncia ha tingut com escenari l’estació de Rodalies de Tarragona entre les 8 h i les 10 d’aquest matí. Per a Pesarrodona, “L’Estat espanyol ha deixat d’invertir 3.600 m€ els darrers anys, això ja no és espoli, és directament un robatori”.

Els usuaris de Rodalies de Tarragona han rebut informació amb fulletons i el còmic “Fart de Rodalies”, on es detallen els perjudicis diaris que ocasiona el deficient funcionament, així com les millores que es podrien dur a terme en molts punts de la xarxa.

Amb acció com aquesta, l’ANC vol evidenciar com podria millorar el servei de Rodalies, que diàriament utilitzen milers de catalans, si els diners que l’Estat espanyol espolia anualment -calculat en més de 20.000 M€- romanguessin al nostre país.

Aquestes manifestacions de denúncia es van iniciar al setembre de l’any passat i són la continuació de la campanya “L’espoli espanyol RESTA”. Anteriorment, hi ha hagut actes de denúncia a les estacions del passeig de Gràcia, Sants, Sant Andreu-L’Arenal de Barcelona, l’Hospitalet, Mataró, Masnou, Castelldefels, Sitges i Reus, entre d’altres. Les manifestacions s'efectuen sense alterar en cap moment el normal funcionament dels viatgers i dels serveis habituals de Rodalies, quan funcionen.

Valora
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Els sindicats convoquen una concentració davant la Conselleria d’Educació en plena negociació de la vaga indefinida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid