Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANTIMONÀRQUICS
La Coordinadora Antimonàrquica es concentra davant l'hotel que dimecres acollirà la Família reial i els premis princesa de Girona

L'acció ha servit per fer una crida a la mobilització el dimecres 5 de Juliol a les 18h a Caldes de Malavella

30/06/2023 Política

La Coordinadora Antimonàrquica es concentra davant l'hotel que dimecres acollirà la Família reial i els premis princesa de Girona. L'acció ha servit per fer una crida a la mobilització contra la visita de la família reial espanyola el proper dimecres 5 de juliol a les 18h. El punt d'inici de la protesta serà a la zona del Camp dels Ninots de Caldes de Malavella. Felipe VI i la Princesa Leonor seran presents a l'entrega dels Premis Princesa de Girona que es faran al Camiral golf and wellness ubicat al municipi de Caldes de Malavella.

Tot seguit reproduïm el comunicat de la coordinadora que ha fet l'acció:

COMUNICAT COORDINADORA ANTIMONÀRQUICA ⭐

Torna la monarquia espanyola de visita a terres Gironines. Venen a recordar-nos que Ells són d'una categoria especial i nosaltres som súbdits, els seus servents, els seus plebeus. Que som una nació vençuda i que hem d'obeir com uns xais els seus dictats.

Des de la Coordinadora us fem una crida a no deixar-vos trepitjar ni insultar per aquesta plaga bíblica anomenada Monarquia. Us fem crida a participar en la propera confrontació a Caldes de Malavella, per dir-los que trobaran un País orgullós, alegre i combatiu, dempeus i que no s'agenolla davant de pàries ni dèspotes.

Aquesta visita és una provocació i una nova agressió cap a nosaltres. Però també és una gran oportunitat. Una oportunitat d'or que no podem deixar passar, entre tots hem de capgirar les condicions adverses per transformar-la en una derrota severa a la monarquia neofranquista i assolir una victòria pel nostre País.

És per tot això que fem una crida a escala nacional a la revolta general i a participar en la Manifestació del proper dimecres 5 de Juliol a les 18 h al camp dels Ninots a Caldes de Malavella.

Us demanem màxima difusió d'aquest comunicat! ✊

Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  3. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  9. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  10. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid