Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#19GenerSortimAlCarrer
Èxit absolut de la mobilització unitària 'Aquí no s'ha acabat res!'

30.000 persones han participat a la mobilització unitària 'Aquí no s'ha acabat res!', segons els organitzadors

19/01/2023 Política

El Consell de la República, l'Assemblea Nacional Catalana, Òmnium Cultural i 30 entitats independentistes han convocat la mobilització d'aquest #19G davant la cimera francoespanyola celebrada a Barcelona. Ha estat un èxit absolut malgrat les fredes temperatures i ser un dia feiner entre setmana. 30.000 persones s'han mobilitzat per dir ben alt: 'Aquí no s'ha acabat res!'.

Després de la fotografia grupal de totes les entitats a les Columnes de Puig i Cadafalch, Pere Manzanares, tinent d'alcalde de l'ajuntament d'Elna (Catalunya del Nord) i Gemma Pera, represaliada per les mobilitzacions de suport a Pablo Hasél, han llegit un manifest conjunt. En acabat, la multitud que omplia l'avinguda Maria Cristina ha proferit una xiulada descomunal coincidint amb l'hora d'arribada del president francès Emmanuel Macron al Palau Nacional.

Toni Castellà, membre del Govern del Consell, ha assegurat que avui "s'ha fet història" i que el poble de Catalunya ha certificat que el procés d'independència no s'ha acabat.

Durant la protesta, d'altra banda, un gruix de manifetants ha tallat l'AP-7 a l'alçada de Llinars amb pneumàtics i foc per protestar contra la cimera hispanofrances.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Catalanofòbia transversal i decolonial
  8. Manifest 11-S de l’ANC: “Tenim més motius que mai!”
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid