Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CULTURA
Segueixen les mostres de suport a la professora de La Salle Palma assenyalada per VOX

A més a més del suport de dos sindicats d'educació (STEI Intersindical i la Intersindical-CSC) i l'Assemblea Sobiranista de Mallorca, ahir la Presidenta del Govern de les Illes Balears Francina Armengol va afirmar al Parlament que "una professora, per fer la seva feina,està sent amenaçada de mort a les xarxes, la seva filla ha estat mostrada en xarxes i també l'adreça on viuen". També destaquen les mostres de suport entre el col·lectiu de docents de les Illes Balears.

30/11/2022 Llengua

Segueixen les mostres de suport a la professora de La Salle de Palma assenyalada per VOX per fer complir les normes de convivència del centre. Després que el diumenge dia 27 de novembre l'Assemblea Sobiranista de Mallorca i l'STEI Intersindical es posicionessin públicament en suport a la professora de Llengua que ha estat insultada i amenaçada, el dilluns  la Intersindical-CSC va emetre un comunicat similar (sembla que de moment és l'únic sindicat d'Educació del Principat que ho ha fet).

A més a més, ahir la Presidenta del Govern de les Illes Balears Francina Armengol va afirmar al Parlament "Això no va de banderes ni de futbol, això va de l'autoritat dels professors dins de les aules i de les amenaces de mort contra la professora i l'exposició pública de la seva família". La presidenta Armengol va retreure al diputat de VOX Jorge Campos (que va difondre el cas per les xarxes socials) que utilitzés una estratègia que va titllar de "feixista". La presidenta va indicar que "una professora, per fer la seva feina,està sent amenaçada de mort a les xarxes, la seva filla ha estat mostrada en xarxes i també l'adreça on viuen". També destaquen les mostres de suport entre el col·lectiu de docents de les Illes Balears.

Els darrers dies els atacs espanyolistes a la professora han sigut constants i nombrosos (s'ha arribat a col·lapsar la centraleta telefònica de La Salle Palma per la gran quantitat de trucades amenaçadores i insultants) i s'hi han afegit mitjans de comunicació com OKDiario amb una portada on 'acusa' a la professora de llengua catalana de 'no acceptar que li parlin en espanyol' (no s'especifica si això passa a les classes de català)  o el digital Edatv.news que afirma que la docent mallorquina "odia Espanya" perquè el seu perfil de Twitter està ple "de tuits en català". 

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  7. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  8. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  9. Treballadors de les biblioteques convoquen una bicicletada per denunciar la despesa pública destinada al Tour de França
  10. Entitats de la Barceloneta reclamen que el Bloc Balboa es destini a habitatge veïnal i no al negoci turístic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid