Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Xirinacs
Ha mort Anna Maria Xirinacs Damians, germana de Lluís M. Xirinacs
27/11/2022 Història

La Fundació Randa - Lluís M. Xirinacs ha comunicat el traspàs de la Mare Anna Maria Xirinacs Damians, germana de Lluís Maria Xirinacs.

Religiosa carmelita, fou priora al Convent de la Mare de Déu del Carme de Vilafranca del Penedès.

La Fundació Randa - Lluís M. Xirinacs ha publica un missatge de condol amb el següent text: "La Fem arribar el nostre condol al seu germà Carles Vicenç i a tota la família: D.E.P. Una abraçada per a tu i tota la família dels teus amics i companys de la Fundació Randa – Lluís M. Xirinacs.

En els següent vídeos del documental impulsat per Llibertat.cat «Xirinacs, a contracorrent» Anna Maria Xirinacs recordava la figura del seu germà, el pensador i activista Lluís Maria Xirinacs:

Converses del documental «Xirinacs, a contracorrent». Sant Felip Neri. HD 1080p. Anna Maria Xirinacs i Montserrat Xirinacs, germanes de Lluís Maria Xirinacs. Lloc: Oratori de Sant Felip Neri (Vila de Gràcia). Data: Dilluns, 9 de novembre del 2015

Anna Maria Xirinacs. Breu fragment extret de “Xirinacs, a contracorrent” (vídeo a TV3 A la carta)

Valora
Vídeos
DIÀLEG Sant Felip Neri "Xirinacs, a contracorrent"
Rànquings
  1. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  2. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  7. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  8. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  9. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  10. La regeneració de la Flama del Canigó en marxa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid