Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El 25% dels ous
23/05/2022 Hemeroteca
Si jo fos professora –tasca que podria desenvolupar perquè tinc el que s’ha de tenir però mira, no em dona la santa gana–, no faria mai classes en castellà. A banda d’una opció personal lliure, també penso en el bé dels alumnes, en la voluntat d’ensenyar-los que davant d’una situació d’injustícia sempre cal desobeir de manera col·lectiva, sense mitges tintes. Una imposició judicial com la del 25% de classes en castellà a les escoles catalanes només és el primer pas cap a un imperialisme retrògrad i maligne que fa cagar. L’amenaça dels fatxes? Un expedient disciplinari d’Inspecció Educativa que ens tregui aquestes presumptes ínfules de catalanor i, sobretot, d’intransigents i gamberrots. Se’l podrien introduir lentament per l’anus, aquest merdós expedient amb pinta de canya esquerdada. Com diuen a Ses Illes: “La llei colonial me la pas per l’engonal.” Doncs miri, sí: intransigència i desobediència màximes davant d’una situació lamentable i anorreadora que no té cap ganes d’aturar-se aquí. Quan era petita, la meva àvia va estudiar íntegrament en català. Parlo dels anys trenta del segle passat. No cal ser Miss Marple per detectar una involució com una catedral. O un retrocés de la mida dels ous de segons qui. Ara què toca? Destrossar les escoles catalanes. Què serà el següent? Cops de porra si parlem català pel carrer? Faldilles per sota genoll, mantellines i missa diària? Els polítics ens tenen mania. Em sembla genial: jo també detesto mitja humanitat, però no visc per donar-los pel sac. Els ignoro, simplement, i faig la meva. Ells no: ells viuen per escanyar, per minimitzar Catalunya com es fa amb una pestanya de correu no desitjat.
Valora
Rànquings
  1. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  2. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  5. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  8. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
  9. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  10. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid