Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
RÚSSIA
Comença el tercer mes de guerra a Ucraïna

El passat 24 de febrer Rússia va començar l'ofensiva militar contra Ucraïna.

24/04/2022 Internacional

A mesura que Rússia entra en el tercer mes de la seva guerra contra Ucraïna, sembla que no hi ha un final a la vista de la invasió que ha costat la vida de milers de persones i ha desplaçat milions de persones. Més de cinc milions de persones han fugit del país des que les tropes russes van envair el 24 de febrer, segons va informar l'agència de refugiats de l'ONU el passat 22 d'abril. En el seu anunci del 24 de febrer, Putin es va comprometre a "desmilitaritzar i desnazificar" Ucraïna, mentre prometia que Rússia no estava interessada a ocupar el país.

El president rus, Vladímir Putin, ha felicitat avui la Pasqua a les desenes de milions de fidels ortodoxos. “La gran festa de la Pasqua inspira en els cors de milions de fidels els sentiments més sincers i bondadosos, els anima a fer bones obres”, ha dit en el seu missatge. Putin, un creient confés, ha destacat “la gran càrrega moral” i la capacitat unificadora que comporta la Pasqua. Alhora, que ha fet una crida a reconèixer la gran tasca de l'Església Ortodoxa i, en particular, del patriarca Kiril "en la defensa de la concòrdia nacional i els valors familiars". Vladimir Putin va assistir ahir a la nit a la missa pasqual oficiada pel patriarca Kiril a la catedral moscovita de Crist Salvador, el principal temple ortodox de Rússia.

Valora
Rànquings
  1. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  2. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  3. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  4. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid