Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
Mobilització a L'Hospitalet de Llobregat per impulsar una campanya per un habitatge digne
21/12/2021 Drets i Llibertats

Pel proper dimecres a les 10h, el Sindicat de Llogateres de L’Hospitalet, la PAH de L’Hospitalet i l’Assemblea de Defensa de Drets de L’Hospitalet han convocat una concentració davant l’Oficina d’Habitatge d’Hospitalet (C/ Llobregat 116) i per anar en manifestació fins a la seu de Serveis Socials al (C/ Santiago de Compostela 12) i cap a les 11.30h es presentarà públicament una campanya per denunciar i exigir a l’Ajuntament que prengui mesures en front la crisis habitacional que pateix la ciutat des de fa anys.

Les tres organitzacions demanaren una reunió amb els dos tinents alcaldes encarregats d’Habitatge i Serveis Socials, Crisitan Alcazar i Jesús Husillos per transmetre les seves demandes, que van des de la creació de departaments essencials i que manquen actualment en el servei, la dotació de personal professionalitzat i suficient, la presa de mesures contra propietaris i grans tenidors que incompleixen flagrantment la normativa sobre habitatge, la transparència de la mesa d’emergència, i la dotació a serveis socials d’eines útils en front d’emergències habitacionals i casos en risc d’exclusió.

També han presentat així mateix al portal de transparència de l’Ajuntament una bateria de preguntes relacionades amb el funcionament del serveis i estadístiques que hauria de registrar l’entitat, a fi de analitzar amb dades reals i actualitzades l’escassa feina feta per l’Ajuntament en aquesta matèria.

Amb tot, les dues organitzacions volen que el dia 22 marqui el inici d’una campanya d’autèntica oposició a les pràctiques de l’Ajuntament en matèria d’habitatge que ha dut a terme fins ara i una exposició de la desastrosa gestió que s’ha realitzat i que provoca que centenars de famílies es vegin abocades a l’exclusió social.

Amb aquest acte, que serà el primer de molts, també faran una crida a la resta de moviments socials que d’una manera o altre lluiten per el dret a l’habitatge en Hospitalet, a fi de sumar forces i teixir una xarxa veïnal i social que permeti exigir i pressionar a l’Ajuntament el compliment de les seves obligacions en front els ciutadans d’aquesta ciutat.

Es per això que us convoquem a tots els mitjans de comunicació per poder presentar- vos els motius i detalls de la dita Campanya

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  4. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
  5. L’amic, el germà
  6. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  7. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  8. El Govern blinda 1.700 pisos com a parc públic en una victòria històrica de les llogateres
  9. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  10. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid