Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Escola Valenciana
Benigànim acull les ReTrobades 2021 de la Vall d’Albaida

L’acte ha tingut lloc el matí d’aquest dissabte

05/06/2021 Llengua

Benigànim ha acollit aquest matí la ReTrobada 2021 de la Vall d’Albaida, amb el lema “Llavors de Futur”. L’acte s’ha celebrat a l’Auditori Municipal Paco Salvador i ha estat realitzat per la comissió organitzadora integrada per les comunitats educatives, l’Ajuntament de Benigànim i la Coordinadora de la Vall d’Albaida per la Defensa i Ús del valencià, i amb el suport de la Colla Ecologista L'Arrel d’Ontinyent.

La ReTrobada ha començat amb la plantació d’una morera al parc de l’Ortissa i la col·locació d’una placa commemorativa d’aquesta ReTrobada. Tot seguit, a l’auditori, ha oferit unes paraules de benvinguda Maca Alabort regidora d’Educació de Benigànim, en qui ha delegat l’Alcaldessa de Benigànim, ja que aquesta es trobava al lliurament de Premis Sambori a Castelló. També ha invervingut Pilar Ferrero en representació de la Coordinadora i Vicent Gomar, president de la Mancomunitat de municipis de la Vall d’Albaida.

Aquest acte ha servit per a fer un homenatge a totes les comunitats educatives de la Vall d’Albaida, que en temps de pandèmia han realitzat de manera excel·lent el seu treball i han suportat moments tan difícils. 

A continuació, l’alumnat de l’escola i l’institut de Benigànim han llegit diferents obres de poesia i s’han repartit plantes i plançons. Per últim, ha tancat l’acte el concert Mireia Vives i Borja Penalba, que forma part de la Gira d’Escola Valenciana, i en el qual han presentat el seu treball ‘Cançons de fer Camí’.

A aquesta ReTrobada han acudit Rafael Beneyto, director general de Tributs i Joc de la Generalitat Valenciana; Rebeca Torró, secretària autonòmica d’Economia Sostenible; i representants sindicals de l’STEPV i CCOO.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Habitatge o caos
  7. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  8. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  9. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid