Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la república
Felip VI i Pedro Sánchez visitaran la planta de SEAT de Martorell demà

S'ha convocat una concentració de protesta per demà al matí a Martorell

04/03/2021 Política

Felip VI i el president de govern espanyol, Pedro Sánchez, preveuen viatjar demà al Principat de Catalunya per visitar la fàbrica de SEAT a Martorell. Fonts del govern espanyol  han informat a Efe que, a l'espera de confirmació oficial, la previsió és que demà, Felip VI acompanyat pel cap de l'executiu espanyol, protagonitzin la visita que tenien programada inicialment pel 21 de desembre passat on els monarques espanyols únicament van reunir-se amb el poeta Joan Margarit per entregar-li el Premio Cervantes  (visita que va provocar el tall de les vies del TGV entre Girona i Figueres).


Els dos oligarques viatjaran a Catalunya dies després de les protestes que s'estan vivint als carrers de diverses ciutats (principalment Barcelona) per la presó del raper Pablo Hasél i poques setmanes després de la vacunació contra la COVID de les infantes Elena i Cristina als Emirats Àrabs. Els 'privilegis sanitaris' de la família reial espanyola també es produiran demà ja que La Zarzuela ha fet reservar un box de l'hospital de Martorell per a Felip VI.

Valora
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  3. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  4. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  5. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  6. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
  7. Pensar i fer (4). El joc institucional
  8. Neix el primer Correllengua Agermanat: una flama per a reivindicar la llengua i el territori
  9. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  10. La lluita contra l’especulació urbanística que amenaça el jardí històric de Ca l’Arnús Badalona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid