Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
INTERSINDICAL
La Intersindical-CSC s'ha concentrat davant les portes de l'empresa MC Mutual

La Intersindical-CSC s'ha concentrat davant les portes de l'empresa MC Mutual per denunciar públicament la situació de no reconeixement de la baixa per covid-19 com a malaltia professional

24/02/2021 Laboral
La Intersindical-CSC s'ha concentrat davant les portes de l'empresa MC Mutual per denunciar públicament la situació de no reconeixement de la baixa per covid-19 com a malaltia professional, així com per demanar la revocació del conveni amb aquesta empresa.

A la concentració s'hi ha unit l'Assemblea de Zeladors i s'ha exhibit una pancarta on es podia llegir "Som personal de risc, drets laborals", consigna que han entonat els participants de la protesta. També s'han mostrat rètols amb lemes com "serem implacables", "la vida abans que el capital", "treu-te la MasCareta" o "la confiança no és MUTUAL".

La representant de la Intersindical-CSC, Mònica Meroño, ha llegit el comunicat que els adjuntem en aquest correu electrònic, en format Word per si necessiten editar-lo.

Cap membre de l'empresa no s'ha dirigit als concentrats ni als representants legals dels treballadors, així com tampoc no s'ha tingut cap resposta per part de l'administració.

Aquesta mobiització se suma a la protesta que el proppassat 20 de gener la Intersindical-CSC va protagonitzar davant del CAP Masdevall de Figueres, per tal d'exigir responsabitats i implicació a l'ICS per garantir la seguretat dels terballadors i treballadores de l'atenció primària. Aleshores, tampoc no vam rebre cap resposta per part de l'administració.

És per això que la sectorial de sanitat de la Intersindical-CSC anuncia noves mobilitzacions, per reclamar a l'ICS i al Departament de Salut que donin la cara i s'impliquin en la defensa dels nostres drets laborals.

Valora
Rànquings
  1. Quan tot falla, no és casualitat
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  4. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  5. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  6. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  7. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  8. Filmin blanqueja la repressió i pren partit contra la llibertat
  9. Mig centenar de persones es planten a les oficines de Vandor per exigir la renovació dels contractes i denunciar lloguers il·legals
  10. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid