Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
INTERSINDICAL
La Intersindical-CSC ha presentat una denúncia a Inspecció de Treball contra l'empresa MC Mutual

Anuncien que el proper dimecres 24 de febrer, a les 13:30, diversos afiliats de la Intersindical-CSC es concentraran davant de la seu de l'empresa MC Mutual (C/Ultònia, 13, Girona).

22/02/2021 Laboral
La Intersindical-CSC ha presentat una denúncia a Inspecció de Treball contra l'empresa MC Mutual, que és la responsable de les contingències professionals de l'Institut Català de la Salut.

Denuncien que MC Mutual està fent cas omís de la normativa que deriva de l'article 6 del Reial Decret-llei 3/2021, de 2 de febrer, conforme al qual les baixes per SARS-CoV-2 s'haurien de considerar contingències professionals. D'aquesta manera, La Intersindical considera que s'estan vulnerant els drets laborals del personal de Gestió i Serveis que treballa tant a l’Hospital Dr. Josep Trueta com a la Gerència Territorial d’Atenció Primària de Girona.

La Intersindical-CSC  exigeix que s’esmeni aquesta mala praxi de MC Mutual i que qualsevol baixa laboral per haver contret el virus SARS-CoV-2 sigui considerada com a malaltia professional, amb els efectes temporals retroactius que correspongui, a efecte de les prestacions futures corresponents en cas de seqüeles.

Per això, a part d'haver presentat la denúncia a Inspecció de Treball, també anuncien que el proper dimecres 24 de febrer, a les 13:30, diversos afiliats de la Intersindical-CSC es concentraran davant de la seu de l'empresa MC Mutual (C/Ultònia, 13, Girona).

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid