Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Esclat de ràbia i impotència arreu de la nació per l'empresonament d'Hasél

Concentracions i manifestacions arreu dels Països Catalans exigeiexen la posada en llibertat del raper i critiquen al govern espanyol per la seva pasivitat per l'empresonament amb crits de “PSOE i Podem, repressors”. Així com també als mossos d'esquadra i la policia nacional espanyola per les carregues policials al Principat i les provoacions a Palma i València.

17/02/2021 Drets i Llibertats

Milers de persones s'han manifestat a Lleida, Barcelona, Girona i València. A la resta de poblacions han estat menys nombroses però no per això han deixat de ser menyns importants pel sol fet d'haver sortit al carrer per expressar la seva la seva ràbia i impotència per un empresonament que atempta a les llibertat d'expressió i que es podria haver evitat.

Les mobilitzacions de Barcelona, Lleida, Vic i Girona han acabat amb aldarullis i enfrontaments amb els mossos d'esquadra que practicat segons alguns mitjans una quinzena detencions. D'aquestes tres a Barcelona i quatre a Vic. A Barcelona, s'ha denunciat que la policia autonòmica ha disparat bales de foam que han causat greus ferides a dues noies. També s'ha anunciat que alguns mossos han estat ferits.

Concentració davant del Congrés de Diputats d'Espanya

Diputats gallecs, bascos i catalans d’EH Bildu, ERC, Junts, la CUP i el BNG s’han concentrat aquest dimarts a la tarda davant del Congrés dels Diputats d'Espanya en un acte per donar suport al raper Pablo Hasél, denunciar l’atac a la llibertat d’expressió que suposa el seu ingrés a la presó i reclamar la seva posada en llibertat.

Hasél al Congrés de Diputats d'Espanya

El diputat de la CUP Albert Botran ha fet sonar al Congrés dels Diputats una cançó del raper Pablo Hasél per denunciar la seva detenció i empresonament

A continuació ha aorgumentat que “Crec que era necessari que si es parla d’una llei sobre drets fonamentals, es parli que a l’Estat espanyol avui entra a la presó un cantant, com a la més trista de les dictadures”.

Botrán ha remarcat que Hasél ha estat empresonat “per delictes d’opinió” i ha demanat als diputats que “no s’escudin darrere els jutges”. “Aquesta cambra té responsabilitats perquè avui en dia encara existeixi el delicte d’injúries a la corona o el d’enaltiment del terrorisme” , ha denunciat


Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  3. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  8. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  9. La Plataforma 0-3 Catalunya convoca una nova vaga el 20 de maig per denunciar l’abandonament de les escoles bressol
  10. La ruptura intergeneracional com a eina de dominació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid