Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El veïnat de Sants de Barcelona dóna la benvinguda a Carles
27/02/2021 Drets i Llibertats

Centenars de veïns del barri s'han manifestat pels carrers del barri de Sants per celebrar l'alliberament d'en Carles.Tot  i que s'havia convocat per exigir la seva llibertat ha esdevingut en una reivindicació de caire festiu i de benvinguda per la seva llibertat.

Però en Carles no ha pogut gaudir d'aquesta, perquè així ho ha dictaminat la magistrada, que li ha interposat com a mesura cautelar la prohibició de participar en manifestacions.

Els Mossos d’Esquadra van detenir el Carles durant la manifestació de suport al cantant Pablo Hasél de dissabte, 20 de febrer. La jutgessa que instrueix el cas en va decretar l’ingrés a presó provisional i sense fiança en considerar que hi havia perill de reiteració delictiva.

Unes hores més tard, centenars de veïns de Sants van sortir al carrer per mostrar el rebuig a aquesta decisió.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid