Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Jocs del Mediterrani
L'Ajuntament de Tarragona continua pagan els Jocs del Mediterrani

Declaracions de la consellera Laia Estrada en relació a la reclamació de l'estat espanyol dels 114.000€ de subvenció del programa cultural dels JJMM (https://larepublicacheca.cat/lestat-reclama-114-000e-a-tarragona-pels-jocs-del-mediterrani/):

24/11/2020 Drets i Llibertats

La CUP ha denunciat reiteradament que el programa cultural dels Jocs del Mediterrani (JJMM) forma part de la presa de pèl monumental que ha representat aquest esdeveniment.

El PSC i el PP van intentar colar com a part d'aquest programa de forma barroera tota mena d'actes culturals que es feien a la ciutat, i que era evident que no tenien res a veure amb els JJMM. El temps no només ens ha donat la raó, sinó que al final l'Estat ha acabat exigint el retorn dels 114.000€ davant la incapacitat de l'Ajuntament per justificar lo injustificable.
És lamentable perquè la "broma" dels JJMM ens segueix costant diners públics.

La CUP ha demant als responsables de l'anterior govern que donin les pertinents explicacions públiques, i al govern actual a aclarir si existeixen moltes més situacions com aquesta i per què a dia d'avui encara no s'ha liquidat la Fundació ni s'ha auditat el desgavell dels JJMM.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  7. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid