Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Campanya de Sobirania Fiscal "Jo pago a Catalunya"
05/11/2020 Política

El dia 20 d'octubre l'ANC va presentar la campanya de sobirania fiscal, “Jo pago a Catalunya”. La campanya consisteix a pagar tots els impostos a l’Agència Triburària de Catalunya (ATC) i d’aquesta manera, anar prenent poder a l’administració espanyola per atorgar-li a la catalana.

"Jo pago a Catalunya" és una campanya ambiciosa i que compta amb la participació col·lectiva per dur a terme aquesta acció sigui un èxit.

Per aquest motiu l'entitat independentista ha convocat un seguit xerrades de formació virtual sobre la campanya, que es portaran a terme els propers dies i que podeu consultar a la pàgina web de la campanya “Jo pago a Catalunya” abans de la xerrada i al vídeo de la campanya #JoPagoACatalunya

 

 

 

Valora
Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. La dignitat no entén de competències
  3. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  6. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  7. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  8. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  9. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
  10. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid