Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#MeridianaResisteix
Més de 500 persones commemoren els 3 mesos de talls a la Meridiana de Barcelona

Durant la manifestació diversos veïns han sortit al balcó onejant estelades o fent crits reclamant la llibertat dels presos i la independència.

19/01/2020 Política

Més de mig miler de persones s'han manifestat aquest vespre a la Meridiana de Barcelona per commemorar el tres mesos de talls d'aquesta via pública, en concret aquest dissabte era el 97è dia consecutiu.  La marxa ha començat a la cantonada de la Meridiana amb el carrer Independència en direcció a Fabra i Puig. Al final, s’ha llegit un manifest i hi ha hagut una actuació musical.

Dimarts s'arribarà a 100 dies de talls i Meridiana Resisteix ho pensa commemorar anb un concert de Cesk Freixas, una actuació dels diables de Sant Andreu i la visita de diversos grups de suport. Ara bé, el dia abans, els organitzadors afronten la segona convocatòria ultra. El dia 10 van patir la primera i els ultres van haver de fer mitja volta.

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  7. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  10. Catorze Banderes Negres alerten de la degradació del litoral dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid