Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#Meridianaresisteix
Centenars de persones tallen de nou la Meridiana i ja són 47 nit consecutives
30/11/2019 Política

Aquesta nit, centenars de manifestants han assolit de nou tallar l'avinguda Meridiana de Barcelona a l'alçada de Fabra i Puig. Molta gent d'arreu de Catalunya ha baixat i s'ha sumat aquest vespre al tall. Havien convocat els CDR i també Pícnic per la República. 

Els Mossos s'han vist desbordats i s'ho miraven de lluny, davant el gran nombre de persones.

 

 

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  2. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  3. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  4. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  5. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  6. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid