Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#meridianaresisteix
Reiventen l'estratègia per assolir el 42è tall de la Meridiana davant l’alta presència de Mossos

Els manifestants han manifestat a twitter que "Considerem que això s'ha de mantenir i, no només això, sinó que hauria d'haver-hi més punts d'aturada a tota la ciutat. La llàstima realment és que ara estem aquí sols"

25/11/2019 Política

Aquesta nit el veïnat de Sant Andreu ha comptat amb molts manifestants, fins i tot vinguts de Vic, gairebé un miler, però també amb una forta presència policial, una desena de furgonetes de la BRIMO. Davant d'aquesta situació i tenint com a experiència, les càrregues policials i les des detencions d'ahir. Els manifestants han optat per una nova estratègia, després de fer una assemblea al Monument de les víctimes del terrorisme a Can Dragó.

Allà s'ha decidit fer l'anomenat el "Be water", la sàvia dita de Bruce Lee adoptada pels protestants hongkonguesos per esquivar la policia. S'han organitzat grups petits que han organitzat talls intermitents en altres punts de Meridiana, la qual cosa ha captat l'atenció dels Mossos i han deixat lliure l'indret on es fa habitualment el tall. En aquest moment el grup més nombrós de manifestants han començat a creu molt lentament el pas de vianants, colapsant d'aquesta manera el trànsit per la Meridiana.

Valora
Rànquings
  1. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  2. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  3. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  4. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  5. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  6. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  7. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  8. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  9. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
  10. Arran torna a fer caure, per tercera vegada, el Toro d’Osborne de Tavernes de la Valldigna
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid