Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sentència
Amnistia Internacional demana la llibertat de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart

Marcel Mauri ha manifestat a Preguntes Freqüents que si és confirma l'informe d'Amnistia Internacional, serà un altre cop molt dur per a la imatge internacional de l'Estat.

17/11/2019 Política

Amnistia Internaciona (AI) ha qüestionat la sentència i demanarà l'alliberament immediat de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart. En l'informe que han fet després de la sentència del judici del procés, l'organització més important en la defensa dels drets humans considera que el delicte de sedició a què han estat condemnats no està prou detallat al Codi Penal i que això va en contra dels drets humans del dret internacional, genera indefensió i pot limitar l'exercici de protesta i les llibertats.

El proper dimarts, Amnistia Internacional té previst explicar detalladament aquest informe en una roda de premsa. Parts de les conclusions, però, s'han fet públiques en un article a la web d'Amnistia Internacional Suïssa, segons ha avançat Vilaweb. Al cap de poques hores, l'article ha estat despenjat i ja no es pot consultar.

Sobre aquest pronunciament d'AI, Marcel Mauri ha manifestat a Preguntes Freqüents que si és confirma l'informe d'Amnistia Internacional, serà un altre cop molt dur per a la imatge internacional de l'Estat.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  9. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid