Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
setència
Més càrregues policials a Barcelona i més veus demanen la dimissió de Buch

A la manifestació multitudinària del carrer Marina, s'han corejats crits demanant la dimissió de Buch. Veus que s'han escolatat encara en més força, hores més tard, després de les càrregues policials dels Mossos i la policia nacional espanyola d'aquesta nit a diversos indrets del centre de la ciutat.

27/10/2019 Política

Més de 10.000 persones seguint la convocatòria dels CDR s'han concentrat a la Via Laietana sota el lema "us tornarem les vostres pilotes". Ales 20h, es donava el senyal per llençar pilotes a la policia. Fins a les 21 h la manifestació ha transcorregut sense incidents, només amb alguns moments de tensió a la cruïlla de Via Laietana amb el carrer Magdalenes. Al cap de poca estona i sense avisar que anaven a carregar, els Mossos han carregat d'una manera arbitrària. La policia autonòmica ha llançat pilotes de foam i ha empès els manifestants fins a la plaça Urquinaona i, després, fins a la plaça Catalunya.

A partir d'aquest moment, els adarulls s'han repetit en diversos indrets del centre la ciutat fins arribar al Jardinets de Gràcia, on els Mossos ham avortat un intent de tallar-la en els dos sentits de la marxa.

Un mosso d'esquadra ha resultat ferit greu després de caure d'un furgó policial en marxa que circulava a gran velocitat amb la porta oberta. L'agent ha sigut traslladat a l'hospital, segons informa el Servei d'Emergències Mèdiques, que ha atès trenta persones ferides lleus. Sanitaris per la República, rebuts entre aplaudiments pels manifestants, asseguren que han fet quaranta atencions i tres evacuacions. Entre els ferits hi ha dos periodistes. Per la seva banda, la Policia Nacional ha confirmat tres detencions.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. "Temps de mobilització"
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid