Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
lluita sindical
La Intersindical-CSC inaugura una nova seu a les comarques nord-orientals
02/10/2019 Laboral
Avui s’ha inaugurat la nova seu de la Intersindical-CSC a les comarques nord-orientals, situada al carrer Camp de Mart número 3 de Girona . En la presentació del nou local als mitjans, el vicesecretari general de la Intersindical-CSC, Sergi Perelló, ha explicat "el gran creixement que el sindicat està tenint arreu del país i la importància que aquest nou punt de trobada té per a la ciutat de Girona i tota la demarcació i per la construcció de la República des del centres de treball". La portaveu de la Unió Territorial de les Comarques Gironines del sindicat, Àngels Torrents, ha explicat "l'empenta que han tingut les afiliades en la posada en marxa de la territorial" i que la nova seu pretén ser un espai per a les persones delegades i afiliades, a més d'actuar com a oficina de treball i d’assessorament laboral i jurídic.

Actualment, la Intersindical-CSC és la primera força sindical als serveis territorials de la Generalitat a Girona (eleccions que estan pendents de repetició) o als ajuntaments de Girona i Lloret, entre d’altres; la segona força a la Junta de Personal Docent d’Educació de Girona i també compta amb una important presència als comitès d’empreses com Sanofi (Riells i Biabrea), Font Vella (Sant Hilari Sacalm) o les fundacions Drissa (Girona) o MAP (Ripoll).

Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  7. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  8. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid