Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Concentració a Sabadell en suport de l'Andrea i resta de detinguts

Divendres 25 d'octubre a l'Ajuntament de Sabadell a les 19h

24/10/2019 Drets i Llibertats
"L'Andrea té 21 anys i estudia enginyeria química. També treballa, de cambrera, i juga a un club de bàsquet local. I tot i això treia temps d'on no en tenia per participar a totes les iniciatives populars del seu barri. A l'Obrera, la casa del poble, a la Sobirana, la xarxa d'aliments del Sud de Sabadell, i un llarg etcètera. L'Andrea, emparant-se en el seu dret a protesta, va anar a manifestar-se el 15 d'octubre a Barcelona per la sentència injusta als presos polítics catalans. Al vespre, sobre les 21.00, els Mossos d'Esquadra la van segrestar. L'Andrea és la nostra companya, la nostra amiga, la nostra germana, la nostra filla; i està empresonada a Wad-Ras. Per protestar contra un sistema injust, que ja comença a ser obvi que no ens garantirà uns drets bàsics a tots i totes les joves que, com l'Andrea, no vam nèixer amb un pà sota el braç. L'Andrea ha sigut detinguda de manera arbitrària i podriem ser qualsevol de nosaltres."
Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid