Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sentència
'La Setmana Màgica': les mobilitzacions de rebuig a la sentència aturen el país

Les comparacions amb la 'Setmana Tràgica' de les mobilitzacion dels darreres dies han estat inevitables: s'ha demostrat que el moviment independentista és capaç de controlar el territori

17/10/2019 Política

Mobilitzacions, talls de carreteres, la Marxa per la Llibertat, l'ocupació de l'aeroport del Prat pel Tsunami Democràtic... Una incomptable llista de protestes, concentracions, marxes, manifestacions i aldarulls que han aturat la normalitat del país.

Les comparacions amb la 'Setmana Tràgica' (anomenada 'Setmana Gloriosa' pels dissidents al poder dinàstic) han estat inevitables. Barcelona amb fumarades, foc i barricades, i la lluita independentista i el rebuig a la sentència-venjança del règim han ocupat les portades de la premsa estatal i internacional.

El tret de sortida d'aquestes mobilitzacions populars per la República Catalana es van iniciar dilluns amb la convocatòria del Tsunami Democràtic i l'ocupació de l'aeroport per manifestar el rebuig a les sentències. Ara les mobilitzacions són imparables i han demostrat que el moviment independentista és capaç de controlar el territori, o dit d'una altra manera, que estem capacitats per esdevenir una república independent i plenament sobirana.

Un recull d'aquestes mobilitzacions durant el dimarts 16 d'octubre:

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  3. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  4. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  5. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  6. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  7. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  8. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  9. SUMEM-CUP Banyoles denuncia la destrucció del patrimoni històric i cultural de la ciutat per deixadesa institucional
  10. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid