Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Un Jutjat de Palma cita els editors del llibre 'On és l’Estel·la' el proper 25 de setembre

El Jutjat de primera instància número 15 de Palma ha citat els denunciants per al proper 25 de setembre.

30/07/2019 Drets i Llibertats
El passat 15 de juny, els sindicats policíacs SUP, CEP, UFP i SPP varen presentar una denúncia contra el Govern Balear davant la Fiscalia, contra el llibre 'On és l’Estel·la', de l'il·lustrador Toni Galmés, editat per Comanegra. A més a més diversos usuaris espanyolistes de facebook estan fent una campanya de difamació contra la seva obra a les xarxes socials. Avui s'ha sabut que el Jutjat de primera instància número 15 de Palma ha citat els denunciants per al proper 25 de setembre.

Els sindicats policíacs exigeixen, entre d'altres coses:

1-"Que es reconegui que el contingut del tebeo (SIC) menyscaba i denigra la imatge del Cos Nacional de Policia i la Guardia Civil i atempta contra els sentiments de les persones integrants de les institucions esmentades"; "Que, en consequència, procedeixin a excusar-se públicament davant el Cos Nacional de Policia i la Guardia Civil per aquests fets".

2-"Que es procedeixi a la retirada i eliminació dels exemplars que conformen l'edició de l'esmentat còmic 'On és l’Estel·la'".

3-"Que es prohibeixi la publicació i distribució al públic de l'esmentat còmic, així com la realització de futures edicions del mateix o de similars".

4- "Que es prohibeixi la seva publicació i distribució".

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid