Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mobilitat
La Plataforma Reobrim la Rotonda del Baix Gaià mantintran les concentracions dels cada divendres
11/07/2019 Política

En una reunió celebrada ahir al Saló de Plens de l'Ajuntament de Vespella de Gaià, la plataforma va decidir continuar amb les concentracions de cada divendres iniciades al mes de juny a la rotonda de Torremdebarra. Considera que amb la pressió veïnal sobre Fomento, Subdelegació del Govern i alcaldes de les poblacions implicades que assolirem l'objectiu de retirar els "new jerseis" de la rotonda.

Tot i així, alguns veïns van manifestar la seva indignació perquè desde Mossos i Conselleria d'Interior se'ns limiti contínuament el seu dret a manifestar-nos en la franja horària comunicada per manifestar-nos. D'altra banda, els veïns també entenen que tant Generalitat com Ajuntaments tenen molt a dir en aquest conflicte i han de pressionar més a Fomento i Subdelegació del Govern.

Finalment es va comentar que divendres dia 12 de juliol es celebrarà una important reunió a la Subdelegació de Tarragona amb tots tots els alcaldes del Baix Gaià on s'exposarà el malestar i indignació de tota la població respecte al tema de la rotonda bloquejada pels "new jerseis".

Cal recordar que ja fa un any que la rotonda de l'N-340 a Torredembarra es troba tallada i obliga a anar fins al camí de servei d'Altafulla per tal de completar-ne el recorregut. Tot plegat, una situació que cada dia obliga milers de persones a perdre temps i fer quilòmetres de més per entrar o sortir dels municipis de la zona.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  3. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  4. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  5. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  6. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  7. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  8. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid