Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Hermitage
La Plataforma per un Port Ciutadà lliura al Port les al·legacions al projecte de l'Hermitage

Serà demà al migdia a les oficines del Servei d'Accés Unificat del Port de Barcelona

22/07/2019 Cultura

Com ve denunciant la Plataforma, es tracta d’un projecte especulatiu que, a més, presenta serioses deficiències: nega els impactes ambientals derivats de l'evident impacte a la mobilitat, que també ignora, arribant a sostenir que a la Barceloneta no hi ha vies congestionades. Hi ha també irregularitats i elements molt foscos al voltant de la fundació que suposadament ha de gestionar les obres de l'Hermitage, la desproporció entre la taxa d'utilització dels terrenys portuaris i el preu del sòl a la ciutat, que fa pensar en un autèntic “pelotazo”, etc.

Membres de les AV de l'Òstia i del Barri Gòtic, de la Barceloneta Diu Prou i de l'Assemblea de Barris per un Turisme Sostenible (ABTS) lliuraran les al·legacions a les Oficines del Servei d'Accés Unificat (SAU) de l’Autoritat Portuària de Barcelona, al mòdul Est de l'edifici World Trade Center del Moll de Barcelona, i atendran la premsa per tal d'explicar i denunciar les veritables intencions dels promotors d’un projecte que, darrere la coartada artística, amaga pura especulació.

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  3. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  4. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  5. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  6. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  7. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  8. A l’abat de Montserrat, humilment
  9. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  10. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid