Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Tarragona
La jutgessa del cas Inipro desastima els recursos presentats pels investigats

La CUP Tarragona ha fet una valoració molt positiva d’aquesta decisió judicial i es manté a l’espera del que es decideixi a l’Audiència Provincial.

11/07/2019 Drets i Llibertats

El 22 d’agost de 2018 es va dictar l’Auto pel que s’acordava la continuació del cas Inipro i el dia 29 d’aquell mes es va dictar l’Auto de subsanació de l’anterior, sent recorregudes ambdues resolucions en reforma i subsidiari d’apel·lació per les defenses dels investigats. Cal destacar que el Ministeri Fiscal es va oposar a l’estimació d’ambdós.

Ahir la jutgessa del Jutjat d’Instrucció nº1 de Tarragona va desestimar els recursos de reforma presentats per les defenses dels investigats, entre els quals hi ha l’ex-alcalde i conseller del PSC a l’Ajuntament de Tarragona Josep Fèlix Ballesteros, acusat de prevaricació, malversació, alteració de preus en concurs i subhastes públiques, falsedat documental, frau, suborn, tràfic d'influències i abús en l'exercici de la funció pública; i la consellera del PSC Begoña Floria, acusada d’alteració de preus en concurs i subhastes públiques, suborn, tràfic d'influències, malversació i abús en l'exercici de la funció pública.

 

Valora
Rànquings
  1. Cal reconstruir la unitat estratègica cap a la independència amb rebel·lia i realisme
  2. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica convoca una manifestació per mostrar el rebuig a l'obligació de penjar el retrat del Rei
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. USTEC·STEs (IAC) demana a TV3 una rectificació del programa 30 minuts sobre l'escola inclusiva
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  9. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
  10. Manifest unitari en defensa de l'educació pública, democràtica i en català, i de rebuig a l'acord de pressupostots Pp-Vox
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid