Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Condemnat un espanyolista "arrencallaços" que va agredir un veí de Verges

El Jutjat de Primera Instància de La Bisbal d'Empordà ha condemnat un home que va agredir un veí de Verges (Baix Empordà) quan intentava gravar-lo retirant llaços grocs i estelades del poble a pagar una multa de 270 euros per un delicte de lesions lleus, i 245 més a la víctima en concepte de responsabilitat civil subsidiària.

07/07/2019 Drets i Llibertats

El Jutjat de Primera Instància de La Bisbal d'Empordà ha condemnat un home que va agredir un veí de Verges (Baix Empordà) quan intentava gravar-lo retirant llaços grocs i estelades del poble a pagar una multa de 270 euros per un delicte de lesions lleus, i 245 més a la víctima en concepte de responsabilitat civil subsidiària.

Josep Trias Campaña (veí de Banyoles) és el nom de l'agressor de l'escamot espanyolista que va actuar a Verges arrencant estelades i llaços grocs. Trias que té diversos antecedents judicials (detingut 26 vegades per atracaments, robatoris, falsificació documental, delictes contra el patrimoni, atemptat a agents de l’autoritat, coaccions i amenaces, entre d’altres) durant els anys ’90 del segle passat va provar sort professional (sense gaire èxit) en la música heavy i la indústria pornogràfica.

D'altra banda, el jutjat d'instrucció número 2 de la Bisbal d'Empordà ha arxivat la causa per un delicte d'odi contra l'alcalde de Verges, Ignasi Sabater, per unes declaracions del 4 d'octubre del 2017 on vinculava la Guàrdia Civil amb la punxada massiva de rodes que es va produir a la localitat.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  5. 13 anys sense en Toni Lecha
  6. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  7. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
  10. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid