Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Identificats els responsables de diversos atacs feixistes

Els últims dies s’han identificat els responsables de diversos atacs feixistes

15/08/2018 Drets i Llibertats

El responsable de l’atac feixista que va tenir lloc a la Riera d’Arenys de Munt la matinada del 12 al 13 d’agost, que va malmetre tot el cablejat de Nadal, on hi havia penjats els llaços grocs, ha estat identificat per la policia local gràcies a les càmeres de videovigilància de l’Ajuntament i la col·laboració veïnal. Arran d’aquesta identificació, s’obrirà expedient sancionador contra l’atacant, per infracció greu contra l’ordenança de civisme, i se li reclamarà el cost dels desperfectes, xifra que s’eleva a 3.121,80 €.


Ahir a l'Alt Empordà l’ex-diputat del PP al congrés espanyol i advocat de l’estat Jordi de Juan va ser enregistrat arrencant llaços grocs a l’Escala mentre passejava el gos. Una estona després els activistes que els havien col·locat van decidir de tornar-los a penjar.

D'altra banda, fa uns dies va ser detingut Josep Trias Campaña (veí de Banyoles) agressor d’un escamot que va actuar a Verges arrencant estelades. Trias que té diversos antecedents judicials (detingut 26 vegades per atracaments, robatoris, falsificació documental, delictes contra el patrimoni, atemptat a agents de l’autoritat, coaccions i amenaces, entre d’altres) durant els anys ’90 del segle passat va provar sort professional (sense gaire èxit) en la música heavy i la indústria pornogràfica.

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. El migdia del 7-F: el sentit polític d’una protesta
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  5. El migdia del 7-F concentra el gruix de la mobilització independentista
  6. Arles obre el cicle de les Festes de l’Ós al Vallespir amb una gran participació popular
  7. El 7F, Poble Lliure reclama la independència per convicció i denuncia l’autonomisme per responsabilitat
  8. El col·lapse d'un model ferroviari al servei del capital i la colonització
  9. Antoní Massagué i Mas (1947-2000)
  10. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid