Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
Aragonés: "Cal que el sobiranisme es posi a treballar conjuntament per donar forma al Ho tornarem a fer"

La CUP sempre ha estat crítica amb les institucions supramunicipals com les diputacions i els Consells Comarcals, que actuen de forma opaca, clientelar i allunyades dels interessos i necessitats de la població i que actuen com a eina de repartiment de diners entre els principals partits.

09/07/2019 Política

El diputat de la CUP Crida Constituent, Vidal Aragonés, ha demanat als partits independentistes avui en una compareixença de premsa al Parlament de Catalunya, posar-se a treballar col·lectivament per “donar forma al Ho tornarem a fer”. En aquest sentit, els anticapitalistes s’han mostrats preocupats perquè aparentment Junts per Catalunya i Esquerra Republicana de Catalunya semblen més preocupats pel “repartiment de cadires a institucions opaques com la Diputació de Barcelona que per donar una resposta de país en el moment polític actual”, fent front a la repressió de l’Estat. 

La formació considera que el moment requereix unitat antirepressiva i un esforç col·lectiu per posar al centre de l’acció política l’exercici efectiu del dret a l’autodeterminació i per això, emplaça a la resta de forces sobiranistes a treballar per fer possible una resposta conjunta que ajudi a bastir el Principat de sobiranies i que permeti construir un camí per l’alliberament nacional i per l’emancipació social.

En aquest sentit, Aragonés ha lamentat que “com en els vells temps, hi ha qui es reparteix el país pensant en batalles partidistes i no pensant en els interessos de la població” i ha constatat que això evidencia “els veritables motius que mouen a alguns partits polítics, sobretot pel què fa a l’hora d’arribar a pactes que els permeten continuar mantenint pràctiques i formes cal superar”. 

La CUP sempre ha estat crítica amb les institucions supramunicipals com les diputacions i els Consells Comarcals, que actuen de forma opaca, clientelar i allunyades dels interessos i necessitats de la població i que actuen com a eina de repartiment de diners entre els principals partits. 

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  4. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  5. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  6. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  7. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  8. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  9. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
  10. La Comissió de la Dignitat convoca la 98a concentració a Via Laietana 43 en plena polèmica pel futur de l'edifici
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid