Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
Aragonés: "Cal que el sobiranisme es posi a treballar conjuntament per donar forma al Ho tornarem a fer"

La CUP sempre ha estat crítica amb les institucions supramunicipals com les diputacions i els Consells Comarcals, que actuen de forma opaca, clientelar i allunyades dels interessos i necessitats de la població i que actuen com a eina de repartiment de diners entre els principals partits.

09/07/2019 Política

El diputat de la CUP Crida Constituent, Vidal Aragonés, ha demanat als partits independentistes avui en una compareixença de premsa al Parlament de Catalunya, posar-se a treballar col·lectivament per “donar forma al Ho tornarem a fer”. En aquest sentit, els anticapitalistes s’han mostrats preocupats perquè aparentment Junts per Catalunya i Esquerra Republicana de Catalunya semblen més preocupats pel “repartiment de cadires a institucions opaques com la Diputació de Barcelona que per donar una resposta de país en el moment polític actual”, fent front a la repressió de l’Estat. 

La formació considera que el moment requereix unitat antirepressiva i un esforç col·lectiu per posar al centre de l’acció política l’exercici efectiu del dret a l’autodeterminació i per això, emplaça a la resta de forces sobiranistes a treballar per fer possible una resposta conjunta que ajudi a bastir el Principat de sobiranies i que permeti construir un camí per l’alliberament nacional i per l’emancipació social.

En aquest sentit, Aragonés ha lamentat que “com en els vells temps, hi ha qui es reparteix el país pensant en batalles partidistes i no pensant en els interessos de la població” i ha constatat que això evidencia “els veritables motius que mouen a alguns partits polítics, sobretot pel què fa a l’hora d’arribar a pactes que els permeten continuar mantenint pràctiques i formes cal superar”. 

La CUP sempre ha estat crítica amb les institucions supramunicipals com les diputacions i els Consells Comarcals, que actuen de forma opaca, clientelar i allunyades dels interessos i necessitats de la població i que actuen com a eina de repartiment de diners entre els principals partits. 

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
  10. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid