Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
La candidatura MP-CUP Riudebitlles es torna a presentar a les eleccions municipals
27/02/2019 Política

Després de valorar positivament, però també amb autocrítica, la nostra tasca al govern amb ERC, l'Assemblea Local de Més Poble CUP ha decidit tornar-se a presentar amb l’objectiu principal de continuar defensant el nostre programa polític dins de l'Ajuntament. Com a conseqüència de comptar amb només 2 regidores dins del govern municipal, reconeixen que no han pogut desenvolupar totes aquelles polítiques transformadores que els hi hagués agradat i que volen dur a terme durant la legislatura vinent, si tenim el suport suficient després de les eleccions del 26 de maig.

Atès que als estatuts de la CUP la limitació de 8 anys com a regidor/a només afecta pobles de més de 5.000 habitants, l'assemblea local ha decidit que les 6 persones que encapçalaran la llista a les eleccions municipals vinents siguin; Isaac Ruana, Àlex Suàrez, Gemma Pujadas, Mireia Ribé, Uri Font i Montserrat Vivó.

Compten amb un projecte polític per als pròxims anys que us aniran explicant en les proximes setmanes. Estan creant "una llista engrescadora amb gent amb ganes de treballar i tenim l'aval de 8 anys d’experiència dins de l’Ajuntament. Estem preparades per seguir construint un Riudebitlles millor!", remarquen.

Valora
Rànquings
  1. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  2. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  3. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. Illa assetja Bad Bunny a la Sagrada Família
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  8. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  9. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  10. La Plataforma 0-3 Catalunya convoca una nova vaga el 20 de maig per denunciar l’abandonament de les escoles bressol
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid