Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
La Plataforma per la Llengua demanda 'El Mundo' per l'acusació de "filoterrorisme"
08/12/2018 Llengua
El passat 2 de desembre, El Mundo va publicar un article en què acusa directament de filoterroristala Plataforma per la Llengua, i per tant, els seus més de 18.000 socis.

Per això l'advocat Jordi Domingo portarà a terme la defensa de l'honor de la Plataforma per la Llengua i de tots els seus socis i sòcies a través dels mecanismes jurídics escaients.

"Libre albedrío para los que incitan a matar guardias civiles y se mofan de las víctimes del terrorismo, ese es el ideario de la Plataforma per la Llengua". Aquesta afirmació, entre d'altres que inclou l'article, és per a l'entitat un insult i una calúmnia inacceptables, i que considera que El Mundo "ha creuat una línia vermella, i ho ha fet fora de la secció d'opinió: per tant, és responsable de l'afirmació i la calúmnia."

Per tal de fer possible la denúncia, la Plataforma per la Llengua ha posat en marxa una campanya de micromecenatge per finançar les accions judicials contra el mitjà espanyol. Per tirar endavant el procés judicial contra El Mundo, l'entitat ha habilitat aquesta pàgina de micromecenatge: www.plataforma-llengua.cat/denunciemelmundo

 

 

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  5. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid