Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
La Plataforma per la Llengua demanda 'El Mundo' per l'acusació de "filoterrorisme"
08/12/2018 Llengua
El passat 2 de desembre, El Mundo va publicar un article en què acusa directament de filoterroristala Plataforma per la Llengua, i per tant, els seus més de 18.000 socis.

Per això l'advocat Jordi Domingo portarà a terme la defensa de l'honor de la Plataforma per la Llengua i de tots els seus socis i sòcies a través dels mecanismes jurídics escaients.

"Libre albedrío para los que incitan a matar guardias civiles y se mofan de las víctimes del terrorismo, ese es el ideario de la Plataforma per la Llengua". Aquesta afirmació, entre d'altres que inclou l'article, és per a l'entitat un insult i una calúmnia inacceptables, i que considera que El Mundo "ha creuat una línia vermella, i ho ha fet fora de la secció d'opinió: per tant, és responsable de l'afirmació i la calúmnia."

Per tal de fer possible la denúncia, la Plataforma per la Llengua ha posat en marxa una campanya de micromecenatge per finançar les accions judicials contra el mitjà espanyol. Per tirar endavant el procés judicial contra El Mundo, l'entitat ha habilitat aquesta pàgina de micromecenatge: www.plataforma-llengua.cat/denunciemelmundo

 

 

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  6. La dignitat no entén de competències
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  9. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid