Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Citacions judicials als militants de La Forja de Girona

Demà tres militants de La Forja – Jovent Revolucionari estan citats a declarar als jutjats de Girona

17/10/2018 Drets i Llibertats

Demà tres militants de La Forja – Jovent Revolucionari estan citats a declarar als jutjats de Girona. Davant d'aquest fet l'organització independentista ha fet públic un comunicat que reproduïm tot seguit:

"El dijous 18 d’octubre de 2018 tres militants de La Forja – Jovent Revolucionari estan citats a declarar als jutjats de Girona, investigats per danys i coacció per la concentració davant la Subdelegació del 24 de març d’aquest any. Des de La Forja Gironès denunciem la persecució judicial del moviment independentista, tant dels seus dirigents polítics com de les bases militants i manifestants.

És inadmissible que en un estat que s'autoanomena democràtic es persegueixin manifestants que han expressat les seves idees de forma no violenta. Les últimes citacions suposen l’ampliació de la causa contra un militant de La Forja que va declarar al juliol pel mateix cas, després de ser detingut al seu lloc de treball. Com vam fer llavors, manifestem la injustícia de l’Estat i la persecució que pesa sobre aquells que tan sols fan ús de la llibertat d’expressió.

El jovent organitzat de Girona també manifestem que la repressió, sigui judicial o policial no ens aturarà, prevaldrem als atacs de l’Estat i seguirem lluitant per la República que anhelem: socialista, feminista i ecologista. Seguirem lluitant pels
nostres ideals i per construir un estat lliure d’opressions, que respecti el medi ambient, que lluiti per a la total emancipació de les dones i la comunitat LGTBI, un estat lliure de classes, on la democràcia sigui una realitat, i sobretot, on no es repeteixin les injustícies de l’Estat Espanyol actual.


Girona, 17 d’octubre de 2018."

Valora
Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  4. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  5. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  6. La Vall d’en Bas acollirà una jornada sobre la repressió contra el maquis i les estratègies contrainsurgents del franquisme
  7. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  8. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  9. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  10. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid