Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ni presos ni exiliats
Unió de Pagesos mobilitza uns 80 tractors per anar plegats la presó del Puig de les Basses

Dolors Bassa:  "Orgullosa de ser filla d'un pagès de l'Empordà. El compromís de la pagesia, una vegada més, és clau. Gràcies per la tractorada. Visca la terra! "

23/08/2018 Drets i Llibertats

Aquest dimecres, una vuitantena de tractors de les comarques nord-orientals s'han mobilitzat per anar plegats fins a la presó del Puig de les Basses, on hi ha empresonada Dolors Bassa. La marxa havia estat convocada per la Unió de Pagesos (UP).

Davant del centre penitenciari s'hi han aplegat unes 300 persones per reclamar la llibertat per als "presos polítics" i el retorn dels exiliats.

La consellera d'Agricultura, Teresa Jordà, ha fet una crida a plantar cara a un estat "demofòbic" que és "amic de la corona, dels mafiosos i dels que venen armes". "Nosaltres som hereus de les persones que van haver d'exiliar-se per una dictadura, igual que ara, perquè són els mateixos feixistes i falangistes els que ens els tenen tancats a la presó", ha criticat Jordà.

La germana de Dolors Bassa, Montse, ha llegit una carta de l'exconsellera on agraeix les mostres de suport i afirma que "la indignació i la ràbia han de deixar pas a la fermesa i la serenor". Bassa també ha fet una piulada donant gracies a la mobilització: "Orgullosa de ser filla d'un pagès de l'Empordà. El compromís de la pagesia, una vegada més, és clau. Gràcies per la tractorada. Visca la terra! "

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  4. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  5. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  6. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  7. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
  8. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  9. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  10. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid