Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
8M
Les Assemblees de Facultat de la UAB se sumen a la Vaga General Feminista
05/03/2018 Gènere

Les Assemblees de Facultat de la UAB se sumen a la Vaga General Feminista del 8 de Març. Ho fan per les demandes i reivindicacions que es troben recollides en el manifest i col·laboraran en organitzar-la amb totes les dones treballadores del campus.

Les estudiants de la UAB han manifestat que com a dones "patim les opressions del sistema patriarcal i capitalista  i que la vaga del dia 8 de març és una data clau per seguir lluitant contra elles, com a dones, joves i estudiants. Estudiants que s’hauran d’incorporar a un món laboral precaritzat i sense l’oportunitat de tenir les mateixes condicions que un home".

Valora
Rànquings
  1. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  2. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  3. Protesta antimonàrquica a Girona contra la imposició de la imatge del rei Felip VI
  4. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
  5. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  6. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
  7. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  8. Llengua, cultura i poder
  9. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  10. Una xaranga gironina guanya un concurs
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid