Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Referèndum 1-O
Es difonen nombroses còpies mirall del web censurat referendum.cat
17/09/2017 Comunicació
Un missatge amb més de trenta enllaços de còpies mirall (o mirrors) del web censurat referendum.cat s'està difonent durant aquests dies a través de missatges de mòbil.

La Guardia Civil va acudir fa quatre dies a l'empresa CDMon amb seu a Malgrat de Mar i va tancar el web encarregat de gestionar la web que la Generalitat havia habilitat per a donar tota la informació del referèndum de l'1 d'octubre.

Un d'aquests missatges conté el text que reproduïm:

"Després que el Govern espanyol hagi ordenat tancar la web oficial del referendum referendum.cat, la dictadura espayola va tancar la web mirror https://www.ref1oct.cat/ capant el domini .cat, i també ha tancat la .eu https://www.ref1oct.eu/ fent que movistar i altres operadors hi neguin el servei.

Aquesta ultima https://www.ref1oct.eu està accessible des de tot el món llevat d'Espanya, una nova mostra de dictadura encoberta. Pero hi ha alternatives... i moltes:"

Llista de mirrors:

https://gateway.ipfs.io/ipfs/QmQZzfs7LjkEnmG3zU92YF7ViCcuCXkNokuYoiNe6pKvDZ/

https://cat.referendum.barcelona/

http://referendum.enricpineda.cat/

http://www.referendum.party/

http://www.referendum.ninja/

http://www.referendum.love/

http://www.referendum.legal/

http://www.referendum.fyi/

http://www.referendum.rip/

http://www.referendum.soy/

http://www.referendum.lol/

http://www.referendum.voto/

http://www.referendum.works/

http://www.referendum.observer/

http://www.referendum.fun/

http://www.referendum.pro/

http://alerta.cat/www.referendum.cat/

http://referendum.pirata.cat

http://referendum.pau.fm/

http://www.referendumcat.eu/

http://nigeon.github.io/referendum.cat/

https://www.ref1oct.eu/

https://www.ref1oct.cat/

http://ref1oct.net/

http://ref1oct.org/

http://referendum.zalo.nyc/

https://aniol.github.io/referendum.cat/

http://referendumcat.cat/

https://holadictadura.github.io/referendum_catalunya/

 

Valora
Rànquings
  1. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  2. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  3. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  4. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  5. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  6. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. La maldat com a bandera
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid