Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ONZE DE SETEMBRE
El diari ABC calcula que a la manifestació de l’última Diada hi van anar -280.000 persones

ABC afirma que la manifestació de la Diada del 2017 perd 800.000 assitents respecte 2014 (quan va dir que hi havien anat 520.000).

13/09/2017 Comunicació

El perfil de twitter Joan Canela ha penjat un tuit amb dues imatges de portades del diari ABC. Una del 12 de setembre de l’any 2014 i l’altra d’ahir. La piulada acompanya les imatges amb aquest text “ABC diu avui que la mani de la #Diada2017 perd 800.000 persones respecte 2014. Llavors va dir que hi havien anat 520.000 #portades”. Seguint aquest càlcul d’ABC dilluns a la manifestació de la Diada hi van anar -280.000 persones.

Valora
Rànquings
  1. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  2. [Comunicat] A 9 anys de l'èxit de la Vaga General del 3 d'octubre: memòria i dignitat. Preparem-nos per a un nou embat
  3. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  4. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  5. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  6. Reivindiquen a Barcelona el llegat de l'1-O en el camí cap a la independència
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  10. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid