Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
llengua
La Plataforma per la Llengua es connectarà a una República inclusiva amb els drets lingüístics

L’ONG del català celebra l’acte central de Sant Jordi conjuntament amb entitats de nouvinguts i els assistents escenificaran la connexió amb els drets lingüístics de la futura República Catalana

20/04/2017 Cultura
La Plataforma per la Llengua, amb el suport d’Òmnium Cultural i de l’ANC, que recolliran signatures de suport al Pacte Nacional pel Referèndum, farà aquest dissabte, 22 d’abril, l’acte Connecta’t a la nova República. A partir de dos quarts de set de la tarda, al passeig Lluís Companys, començaran les actuacions musicals, que aniran a càrrec dels grups Pirat’s Sound Sistema, Ai, Ai, Ai i Brams, que estrenarà els seus nous temes.

Al llarg de l’esplanada també hi haurà 18 entitats de cohesió social, cíviques i culturals de nouvinguts, que hi tindran un espai on oferiran menjar tradicional i productes de les seves cultures. Encapçalats pel portaveu de la Comunitat Sikh de Catalunya, guardonada amb el IV Premi Martí Gasull i Roig, seran els protagonistes de l’acció central, en què es mostrarà un gran endoll que representarà la desconnexió de l’Estat espanyol (simbolitzat pel poder judicial, que té la seu del TSJC al mateix passeig) i la connexió amb la futura República Catalana, que ha de ser lingüísticament inclusiva.

Així, l’ONG del català vol denunciar el fet que, dins l'Estat espanyol, els ciutadans no tenen garantits els drets lingüístics. L'acció servirà per exhibir el compromís de la Plataforma per la Llengua amb la construcció d'una República Catalana.

Valora
Vídeos
El 22 d'abril, connecta't a la nova República!
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid