Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Èxit de la concentració i xiulada popular a Girona per la visita del Rei d'Espanya

Els regidors de la CUP-Crida per Girona han intentat lliurar una carta a Felip de Borbó

02/07/2016 Política

Èxit de la concentració i xiulada popular contra la presència del Rei d'Espanya a Girona. Els regidors de la CUP-Crida per Girona han intentat lliurar una carta a Felip de Borbó però se'ls ha impedit l'accés a l'auditori.

Carles Puigdemont formava part dels 1.100 convidats (entre els quals també hi havia la consellera de Presidència, Neus Munté i l'alcaldessa, Marta Madrenas) que han escoltat el discurs del cap de l'Estat espanyol a l'auditori de la Devesa en el lliurament dels premis anuals que atorga la Fundació Princesa de Girona (FPdGi). La presència de l'alcaldessa (CiU) a l'acte contradiu els acords del passat 25 de gener del Ple de l’Ajuntament de Girona quan es va decidir: 1) manifestar novament que el títol “Princesa de Girona” no representa a la ciutat; 2) anul·lar l'acord de Ple en què es va condecorar a l’actual rei Felip VI amb la medalla, bastó i espadí de la ciutat; i 3) condicionar la participació institucional de l’Ajuntament de Girona envers les activitats que realitza la Fundació Princesa de Girona a un canvi de nom de la mateixa.

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. Quan tot falla, no és casualitat
  3. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  4. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  5. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  6. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  7. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  8. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  9. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  10. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid